Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Olaplex.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt, at angive og på forlangende fremvise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Olaplex.dk. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Olaplex.dk har stillet dig i udsigt. I forbindelse med reklamationssager afholder Olaplex.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang, og du vil blive informeret om det videre forløb via e-mail når vi har modtaget varen.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Olaplex.dk har derfor brug for oplysninger som registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Fortrydelsesret
Olaplex.dk yder ingen fortrydelsesret, såfremt  varen er beskadiget eller defekte ydes der fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager dine varer.Dette skal gøres indenfor 5 arbejdsdage. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Olaplex afholder de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: Avision Group Aps. Langebjergvænget 2 4000 Roskilde Danmark Tel:+45 26 380380/ E: info@avisiongroup.dk
 
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance m.m.

Leveringsbetingelser
Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Der leveres varer alle ugens dage. Din vare vil blive leveret 2-5 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
GLS firma adresse
Levering til firmaadresse finder sted i tidsrummet mellem kl. 8 - 16 på alle hverdage. Er der ingen til stede på leveringsadressen, vil GLS efterlade en advisering med pakkenummer og kontaktoplysninger til GLS, så du kan aftale et nyt afleveringstidspunkt.

Force Majeure
Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til Betingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.